Szczegóły dostawy poprzez Pocztę Polską

Poczta Polska to największy operator pocztowy działający w Polsce z ponad 450-letnią tradycją, posiadający ponad 7.500 placówek, filii oraz agencji pocztowych!
  • przesyłki wysyłamy w usłudze Odbiór w PUNKCIE (w placówce pocztowej albo na stacji paliw ORLEN) lub jako POCZTEX Kurier 48 (z dostawą do Klienta)
  • standardowy czas doręczenia zakupów wynosi najczęściej 2 dni robocze, licząc od chwili nadania przez nas przesyłki
  • Twoja paczka jest ubezpieczona
  • możesz zawsze monitorować status przesyłki online na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/
  • POCZTEX Kurier 48 to nowoczesna i szybka przesyłka, dzięki której zamówienie zostanie dostarczone wprost do Ciebie.
  • Odbiór w PUNKCIE to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odbiór przesyłki w dowolnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych zajęć. Zamówienie odbierzesz w jednej z ponad 4.100 placówek Poczty Polskiej (przedpłata lub płatność gotówką przy odbiorze) lub na jednej z blisko 1.000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24h / 7 dni w tygodni (tylko przedpłata). Otrzymasz powiadomienie SMS-em albo e-mailem, gdy tylko przesyłka będzie gotowa do odbioru. Zwróć zatem uwagę na prawidłowe podanie numeru telefonu komórkowego i adresu e-mail. Przesyłki przekazywane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu tożsamości i uzyskaniu pokwitowania odbioru.

UWAGA:

Istnieje możliwość odebrania przesyłki w punkcie odbioru także przez inną osobę niż adresat:

  • w punkcie partnerskim przesyłkę odebrać może pełnomocnik bądź przedstawiciel ustawowy,
  • w punkcie odbioru (czyli placówce pocztowej) przesyłkę odebrać może pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy lub dorosły domownik.

Osoba pełnoletnia zamieszkała wspólnie z adresatem może odebrać przesyłkę w placówce pocztowej po złożeniu na piśmie oświadczenia o zamieszkiwaniu razem z adresatem, o ile adresat nie złożył w placówce pocztowej zastrzeżenia w zakresie wydawania przesyłek w ten sposób.

Prosimy o kontakt z właściwym urzędem pocztowym, w przypadku braku doręczenia zawiadomienia lub paczki w ciągu 5 dni od daty otrzymania od nas maila z potwierdzeniem nadania przesyłki. Po podaniu numeru przesyłki pracownicy Poczty Polskiej udzielą Państwu informacji odnośnie paczki.

W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z Pocztą Polską pod numerem infolinii 801 333 444 (z telefonów stacjonarnych, opłata jak za połączenie lokalne) lub pod numerem (+48) 438 420 600 (z telefonu komórkowego i z zagranicy, opłata wg cennika operatora).

<<< sprawdź pozostałe formy dostawy zamówień

  • facebook
  • twitter
  • pinterest
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel