Szczegóły dotyczące przesyłki paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej

Wybierz dostawę Pocztę Polską! Jest to największy operator pocztowy działający na polskim rynku z ponad 450-letnią tradycją, posiadający ponad 7500 placówek, filii oraz agencji pocztowych!
  • przesyłki wysyłamy jako ekonomiczne i ubezpieczone
  • standardowy czas dostarczenia deklarowany przez Pocztę Polską - około 3 dni robocze od daty nadania
  • za zamówienie możesz zapłacić w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą)
  • nie realizujemy przesyłek "za pobraniem"
  • listonosz powinien dostarczyć przesyłkę bezpośrednio do domu. Jeżeli listonosz nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, pozostawi awizo. W takim przypadku przesyłka zostanie złożona w najbliższym urzędzie pocztowym i będzie tam oczekiwać na odbiór przez 14 dni, przy czym już po 7 dniach poczta powinna ponownie zawiadomić Cię o przesyłce oczekującej w urzędzie pocztowym.
  • prosimy o kontakt z właściwym urzędem pocztowym, w przypadku braku doręczenia zawiadomienia lub paczki w ciągu 5 dni od daty otrzymania od nas maila z potwierdzeniem nadania przesyłki. Po podaniu numeru przesyłki pracownicy Poczty Polskiej udzielą Państwu informacji odnośnie paczki.

W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z Pocztą Polską pod numerem infolinii 801 333 444 (z telefonów stacjonarnych, opłata jak za połączenie lokalne) lub pod numerem (+48) 438 420 600 (z telefonu komórkowego i z zagranicy, opłata wg cennika operatora).

<<< sprawdź pozostałe formy dostawy zamówień

  • facebook
  • twitter
  • pinterest
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel