Jak dokonać przelewu za zamówienie?
Spis treści
- Jak złożyć zamówienie?
- Jak dokonać przelewu za zamówienie?
- Dlaczego warto założyć bezpłatne konto?
- Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do konta?
- Co w przypadku, gdy kurier mnie nie zastanie?
- Czy mogę czuć się bezpiecznie płacąc u Was kartą?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Czy zamówienie można odebrać osobiście?
- Na jakim etapie jest moje zamówienie?
- Czy mogę wskazać adres dostawy inny niż mój adres?
- Otrzymałem kod rabatowy. Jak mogę go użyć?
Po złożeniu zamówienia i wybraniu formy płatności "przelew" można dokonać płatności na nasze konto bankowe:
MultiBOX24.pl, ul. Ceglana 8, 05-270 Marki
Alior Bank SA, nr rachunku: 43 2490 0005 0000 4500 1151 9324
W tytule przelewu prosimy umieścić tylko nr zamówienia (otrzymany po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej). Numer rachunku bankowego i dane do przelewu otrzymają Państwo również po złożeniu zamówienia, jeżeli wybrana została forma płatności "przelew". Prosimy nie umieszczać w tytule przelewu żadnych dodatkowych informacji. Może to opóźnić identyfikację wpłaty i realizację zamówienia.