HISTORIA MACROVITA
1984 r.
Założenie firmy MACROVITA w celu rozpoczęcia produkcji wysokiej jakości kosmetyków naturalnych.
1989 r.
MACROVITA tworzy pierwszą linię kosmetyków regenerujących. Seria jest niezwykle innowacyjna jak na owe czasy - zawiera roślinne kwasy rybonukleinowe (RNA) pozyskane z liposomów i białek sojowych.
1993 r.
MACROVITA tworzy pierwszą linię kosmetyków anti-aging z Retinolem A+E i nanosferami. Nanosfery są koloidalnymi cząsteczkami typu matrix, w których substancje aktywne są rozpuszczone, zakapsułkowane, związane i zaabsorbowane w podstawowej polimerowej macierzy a ich głównym celem jest skuteczna absorbcja składników kosmetyku również przez głębsze warstwy skóry.
1996 r.
MACROVITA eliminuje z kosmetyków składniki pochodzenia zwierzęcego, za wyjątkiem korzystnych dla skóry produktów pszczelich (mleczko pszczele, propolis, miód, wosk pszczeli).
1998 r.
MACROVITA jako pierwsza firma grecka wprowadza linię kosmetyków naturalnych z oliwą z oliwek.
2002 r.
MACROVITA wprowadza innowacje w składzie kosmetyków oraz dostosowuje ich opakowania w celu spełnienia kryteriów estetycznych oraz wymogów prawnych szerokiej listy potencjalnych rynków międzynarodowych i rozpoczęcia globalnej ekspansji firmy.
2005 r.
MACROVITA wzbogaca skład kosmetyków o roślinne czynniki ekologiczne. MACROVITA ma przy tym na uwadze przede wszystkim zachowanie wysokiej skuteczności docelowego składu kosmetyków.
2006 r.
MACROVITA wprowadza na rynek nową linię kosmetyków ze składnikami organicznymi pod marką MACROVITA OLIVE-ELIA. Zachowuje przy tym najwyższe standardy w zakresie jakości i skuteczności kosmetyku. Nowe kosmetyki szybko zyskują uznanie klientów i stają się najczęściej wybieranymi kosmetykami marki MACROVITA.
2010 r.
Kosmetyki linii MACROVITA OLIVE-ELIA zyskują nowoczesny, globalny wizerunek. Są to skuteczne kosmetyki naturalne z organicznymi olejami i wyciągami roślinnymi wzbogacone o niesamowite właściwości kosmetyczne produktów pszczelarskich, wybrane składniki pozyskane dzięki biotechnologii oraz enzymy i koenzymy.
2013 r.
MACROVITA znacząco zwiększa swoją ekspozycję na rynkach międzynarodowych. Kosmetyki MACROVITA są dostępne na ponad 15 konkurencyjnych rynkach państw Europy i świata. Tym samym MACROVITA udowadnia, że jest gotowa w zaplanowany i przewidywalny sposób działać na rynkach międzynarodowych - z korzyścią dla urody szerokiej rzeszy lojalnych klientów.
2014 r.
MACROVITA z powodzeniem wchodzi na rynek cypryjski i wielu innych krajów europejskich.
2016 r.
Zgodnie z nowym rozporządzeniem europejskim (655/2013) ustanawiającym wspólne kryteria uzasadnienia oświadczeń stosowanych w odniesieniu do produktów kosmetycznych dostępnych na rynku, MACROVITA kontynuuje opracowywanie produktów, które nie są testowane na zwierzętach, nie wykorzystując przy tym tych informacji jako narzędzie marketingowe.
2018 r.
MACROVITA, zgodnie z nowoczesnymi trendami w kosmetologii, opracowuje jeszcze lepsze formuły kosmetyków, wykorzystując innowacyjne surowce i jednocześnie zwiększa ich skuteczność.
2019 r.
Wierna swojej orientacji ekologicznej, MACROVITA używa bardziej ekologicznych materiałów opakowaniowych, aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko.
2020 r.
MACROVITA uruchamia korporacyjny e-sklep.
2022 r.
MACROVITA opracowuje i wprowadza na rynek międzynarodowy innowacyjne, ręcznie robione i przyjazne dla środowiska (bez plastiku) szampony i odżywki MACROVITA-OLIVE·ELIA, które wzmacniają i potwierdzają wysiłki firmy na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko.