GWARANCJA I REKLAMACJE

W MACROVITA.pl masz gwarancję identyczną jak w sklepie stacjonarnym.
 
Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym są objęte gwarancją producenta i podlegają wymianie, jeśli mają wady fabryczne. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzenia mechaniczne. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nasz sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
 
Złożenie reklamacji
 
Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty lub kuriera, wysyłając reklamowany produkt z wypełnionym formularzem reklamacji i kopią paragonu/faktury na nasz adres.
 
Dla Państwa wygody zamieszczamy wzór formularza reklamacji.
 
W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt wymienimy na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie już możliwa (np. z powodu wyczerpania danego asortymentu), zwrócimy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie produkty. Wybór należy do Ciebie! O przebiegu reklamacji zawsze informujemy na bieżąco. W żadnym przypadku nie wysyłaj reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas przyjęta.
 
Sprawdź każdą odbieraną przesyłkę
 
Prosimy o dokładne sprawdzenie odbieranej przesyłki. Jeżeli jest ona uszkodzona, należy otworzyć paczkę przy kurierze lub w obecności listonosza. W przypadku uszkodzenia zawartości rekomendujemy spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki. Będzie on pomocny przy reklamacji usługi doręczenia.
 
Szczegóły w naszym Regulaminie.

  • facebook
  • twitter
  • pinterest
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel