Czy mogę wskazać adres dostawy inny niż mój adres?
Spis treści
- Jak złożyć zamówienie?
- Jak dokonać przelewu za zamówienie?
- Dlaczego warto założyć bezpłatne konto?
- Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do konta?
- Co w przypadku, gdy kurier mnie nie zastanie?
- Czy mogę czuć się bezpiecznie płacąc u Was kartą?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Czy zamówienie można odebrać osobiście?
- Na jakim etapie jest moje zamówienie?
- Czy mogę wskazać adres dostawy inny niż mój adres?
- Otrzymałem kod rabatowy. Jak mogę go użyć?
Adres dostawy może być różny od adresu osoby składającej zamówienie.
W takim przypadku należy w formularzu zamówienia w opcji „Adres dostawy” podać dane osoby, która ma otrzymać paczkę. Dodatkowy adres wysyłki zamówienia można również wpisać w zakładce Twoje konto. Wówczas adresat otrzyma przesyłkę od listonosza lub kuriera DPD.
Prosimy pamiętać, że przy wyborze formy płatności "za pobraniem" adresat będzie musiał zapłacić za przesyłkę przy odbiorze.
Osobom pracującym i zamawiającym dostawę poprzez kuriera polecamy podawanie adresu firmowego (z nazwą firmy) jako "Adres dostawy".